На дневен ред са пътните ремонти

На дневен ред са пътните ремонти След два фалстарта АПИ като че ли най-после успя…

Търпение! Ремонтите в София започнаха…

Или каква е връзката на строителството с „Пътя на римските императори“   Традициите са велико…

Водещи икономисти обсъждаха подобряването на конкурентоспособността

България остава единствената страна в Европа с повишен кредитен рейтинг от Moody`s през 2010 и…

Скоро ще пътуваме и по жп магистрала „Тракия“

Скорост от 160 км/ч към Южното Черноморие е възможна   С наближаване на летните слъчеви…

Камбаните – не само детски спомен

Камбаните – не само детски спомен   Едно великолепно място за отдих на столичани и…

Нова мода – присвояват фирми с фалшиви документи и е-подпис

Измамниците се насочват към компании с големи наличности в сметките   Нова мода в краденeто на…

В Нови хан строи не само отец Иван

Традиции за солиден градеж се поддържат от Средновековието и до днес   На Велики четвъртък,…

Железопътната инфраструктура – приоритети и проблеми

Изпълнението на проектите изостава и излага на риск европарите     Докато Европа залага на…

Трилогията за „Тракия“

Строителите са под правителствена преса да предадат обекта качествено и в срок   40-годишният сериал…

На север от столицата, на юг от Стара планина

В сезона на строителните ремонти да погледнем с добро око на затрудненията по пътищата  …

Околовръстното на София – голямото предизвикателство

Голямото предизвикателство – така може да се определи строителството на Околовръстното шосе на София. Причината…

Държавата прави трети опит за приватизация на „Монтажи“ ЕАД

383 хил. кв. м терени и обекти със 137 хил. кв. м разгъната площ ще…